Google My Business ile Yerel Arama ve Pazarlama

    

Google My Business ile Yerel Arama ve Pazarlama

    Özellikle 2020'de yaşadığımız "pan-demi" dönemine ek olarak, başta akıllı telefonlar olmak üzere mobil internet kullanımının artması, insanlar tarafından web kullanımında güçlü bir ivme ve evrim olduğu anlamına geliyordu özellikle de çevrimiçi aramalarla ilgili alışkanlıklar ve davranışlarda.

    "Yerel arama" fenomeni, her şeyden önce yerel hizmetlere veya yerel işletmelere bağlı olan "yakınlık" karakterine sahip güncellenmiş bilgileri bulma ihtiyacının giderek artması nedeniyle hızla büyüdü.

    Bu ihtiyaç, yerel işletmeler için, insanların ihtiyaçlarını yakalayabilmek ve bunları karşılamaya hazır olmak için büyük bir fırsata dönüşüyor.

    Google Benim İşletmem gibi hizmetler, Google arama ağı veya Google Haritalar aracılığıyla kullanıcılar tarafından çevrimiçi yapılan aramalarla ilgili olarak yerel işletmeleri geliştirmenize ve onlara görünürlük vermenize olanak tanır. Ancak, bu platformlardaki varlığınıza "dikkat göstermeniz" şartıyla.

    O halde görünürlük ve alaka düzeyi nasıl elde edilir ve dolayısıyla kullanıcılar tarafından bulunur, böylece sanal aramalar gerçek müşterilere nasıl dönüştürülür?


Yerel stratejinizi odaklamanız için bazı ipuçları ve fikirler şunlardır:

    1. Markanızın Ön Plana Çıkması

    Tamamlanması gereken ilk ve en önemli parça şüphesiz şirketimiz ile ilgili bilgilerin özen gösterilmesidir. Markamız hakkında eksiksiz ve güncel bilgiler sağlamanın yanı sıra, kullanıcıların hizmet ihtiyaçlarını yakalama olasılığını artırmanın yanı sıra, insanların markamızla ilgili algılarının tutarlılığını artırmaya ve şirketimize ve teklifimize güven yaratmaya kararlı bir şekilde katkıda bulunur.

    Bilgileriniz doğru sağlanması, ofisinize veya mağazamıza ziyaretler için vazgeçilmez koşullar. Bu nedenle, işimizle ilgili tüm bilgilerin şirket dosyasına dahil edilmesi esastır, örneğin: şirket tanımı, logo, resimler, ait olduğu kategorinin ilgili seçimi.

    İşinize uygun aramalar için alakayı ancak bu şekilde mümkün kılabilirsiniz.

    2.Tekliflerin ve Sunulan Hizmetin Detayları

    Teklifimizin sadece ürün kataloğumuzdan veya sunabileceğimiz hizmetler listesinden ibaret olmadığını bilmelisiniz. Bu bağlamda, kullanıcıların değişen ihtiyaçlarını karşılamak için proaktif ve dinamik olmak esastır.

    "Yerel" teklifle ilgili olarak, diğer çevrimiçi iletişim kanallarından bile daha fazla, eksiksiz, açık ve hepsinden önemlisi güncellenmiş bilgiler sağlamak gerekir: açılış saatlerinden, özel ürünlerin sunulacağı belirli ürünlerin mevcudiyetine ve satış noktasındaki herhangi bir olay veya girişimle ilgili uyarılara kadar. Tüm bu unsurlar, ihtiyaçlarını karşılayarak yeni müşteriler çekmek için mükemmel fırsatlar haline gelir.

    Daha sonra her şeyin, doğrudan sahada teklif edilecek diğer hizmet ve ticari girişimlerle düzgün bir şekilde koordine edilmesi gerekecektir; bu, doğrudan pazarlama ve sadakat oluşturma faaliyetleri için artı haline gelir.

    3. Geri Bildirimler ve Yorumların Önemi

    Aslında, giderek daha fazla insan, müterileri görüşlerine güvenmektedir.

    Teklifinizi daha etkili hale getirmek için, bu platformlar aracılığıyla kolayca paylaşılabilen ve muazzam bir değer katan geri bildirimler, fotoğraflar ve yorumlar gibi doğrudan müşterilerinizden elde edilebilecek bilgileri besleyerek ve bunlara özel önem vererek güvenilirliğinizi ve güvenilirliğinizi artırın. 

    Müşterilerinizden daha iyi kim güvenilir görüşler sunabilir ve paylaşabilir? Tam da bu nedenle markanın doğrudan çıkarlarından arınmış, bu tür içeriklere odaklanabilmek oldukça faydalıdır.

    4. Web Siteniz İle Entegre Çalışmak

    Kişinin markası ve teklifiyle bağlantılı web pazarlama eylemlerinden maksimum getiriyi elde etmek için, bu etkinlikleri Net'in sağladığı tüm iletişim, pazarlama ve ticari kaldıraçların kullanımına izin veren kurumsal bir "web sistemi" içine dahil edilmesi her zaman tavsiye edilir.

    Bu nedenle, yerel pazarlama eylemleri, web sitesi, e-posta pazarlaması, sosyal ağlar, arama motorları ve herhangi bir çevrimiçi reklam kampanyası aracılığıyla gerçekleştirilen diğer faaliyetlerle de koordine edilmelidir. Çabaları entegre etmek ve tam olarak sermayeye dönüştürmek ve yürütülen eylemlerin gerçek etkinliğini kontrol altında tutmak ancak bu şekilde mümkündür.

    Google Benim İşletmem'de markanızın ve teklifinizin ilk eksiksiz kurulumunu oluşturduktan sonra, yerel varlığınızın temellerini atmış olacaksınız. Bununla birlikte, bu açıkça görünürlüğünüzü ve alaka düzeyinizi sonsuza kadar garanti etmek için yeterli olmayacaktır.

    Bunun yerine, size sürekli olarak sonuç getirebilecek şey, özellikle kullanıcılarınız için güncellenmiş ve yararlı bilgi ve içerikle bu alanın sürekliliği ve sürekli denetimi olacaktır. Ayrıca, müşterilerinizin şirketinizle iletişim deneyimlerinin oluşturulmasına ve paylaşılmasına katılımını mümkün olduğunca teşvik edebilmek, daha fazla fark yaratacaktır.

    Bu nedenle, Google Benim İşletmem'deki varlığınızı bağımsız olarak veya markanızı büyütmeniz ve size somut ve ölçülebilir sonuçlar getirmeniz için size tavsiyelerde bulunup destek verebilecek profesyonellerden oluşan bir ekibe emanet ederek, zamanınızı ve kaynaklarınızı ayırmak için kendinizi organize edin.




Yorum Gönder

0 Yorumlar