E-ticaretiniz Black Friday için hazır mı?

 

E-ticaretiniz Black Friday için hazır mı?

    Kasım, Aralık ve Ocak ayları genellikle online alışverişin en yüksek olduğu aylardır ve Noel gibi pek çok partinin, kutlamanın ve önemli günün gerçekleştiği tarihlerden bahsediyoruz... Ancak bu yazıda, bu harika dönemin başladığı tarihe, Black Friday'e odaklanacağız.

    Bu günün kökeni Amerika Birleşik Devletleri'ndedir, onlarca yıl önce, müşterilerin Noel alışverişlerini ilerletmeleri ve bunun için harika promosyonlar, indirimler ve teklifler sağlamaları amacıyla perakende işletmelerinin ekonomisini desteklemeye adanmış bir gün olarak ortaya çıktı.

    Efsane Cuma, hem fiziki mağazalarda hem de internet ortamında en büyüğünden en küçüğüne kadar tüm alanlara ve şirketlere yayıldı. Ek olarak, çoğu durumda artık rakipsiz fiyatların olduğu tek bir gün değil, birçok işletme birkaç gün süren tanıtım faaliyetleri gerçekleştirme fırsatını değerlendiriyor. Halk bu indirimleri dört gözle bekliyor ve eğer bir şirketiniz varsa bu fırsatı kaçırmazsınız.

Bu nedenle, e-ticaretinizin o gün sigara içmesi için olmazsa olmazların bir listesi:

  • Promosyon stratejisi net olmalı, işletmenizi rakiplerinizden farklı kılmalıdır.
  • Eksiksiz bilgi, kaliteli görseller, fiyatlar ve net tekliflerle web sitenizi ayrıntılı bir şekilde koruyun. İyi bir kullanıcı deneyimi sunar.
  • Tanıttığınız ürünlerden mahrum kalmamanız için, beklenen satışları karşılayacak kadar stokunuz olduğundan emin olun.
  • Kullanıcıya ulaşmak için farklı reklam araçlarından, sosyal ağlardan, SEO'dan, e-posta pazarlamasından yararlanın...
  • Bu ayların online işinize sunacağı fırsatı kaçırmayın, profesyonellere güvenin ve markanızı başarıya taşıyın.




Yorum Gönder

0 Yorumlar